.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسیس اولین شرکت بیمه کشاورزی

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با اشاره به اینکه سالانه بخش زیادی از محصولات کشاورزی دچار آسیب می شوند گفت: اولین شرکت بیمه ای با تخصص کشاورزی در کشور ایجاد می شود.

به گزارش مهر، سید محمد کریمی در سفر به گلستان افزود: اکنون در ارتباط با بیمه های کشاورزی، صندوق حمایت از بیمه کشاورزی فعال بوده که دولتی است و براساس تخصیص اعتبارات اقدام می کند.

وی اظهار داشت: وزیر کشاروزی و متولیان بخش کشاورزی از ما خواستند و در پی آن هستیم شرکت بیمه با تخصص کشاورزی مجوز دهیم و مقدماتش انجام شده است.

کریمی بیان داشت: در حال حاضر نیز دو شرکت بیمه ایران و دی قبول کردند تا محصولات کشاورزان را بیمه کنند و کشاورزان می توانند به این شرکتها مراجعه داشته باشند.

تردد هفت میلیون موتور فاید بیمه نامه

رئیس کل بیمه مرکزی ایران در ارتباط با بیمه موتورسیکلت گفت: بیش از هفت میلیون موتورسیلکت فاقد بیمه نامه در کشور تردد دارد و این فاجعه بزرگ به شمار می آید.

کریمی به جوانان توصیه کرد از کلاه ایمنی استفاده و نسبت به بیمه موتور اقدام کنند.

وی بیان داشت: اکنون رقم کامل بیمه 126 میلیون تومان است و با تدابیر اتخاذ شده، جریمه های دوره های قبل را تا 75 درصد تخفیف داده ایم و از شرکتهای بیمه ای خواسیتم تا 50 درصد تخفیف دهند.

کریمی افزود: اکنون با تخفیفات اعمال شده بیمه 250 هزار تومانی موتورسیکلت به 80 هزار تومان رسیده است و تا پایان سال نیز بیشتر برقرار نیست و خواهش ما این است که همه افراد و راکبان بیمه کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران بیان داشت: از هر سه حادثه شخص ثالث در کشور یک نفر مربوط به  موتورسیکلت است که یک نفر از بین می رود و این امر یک فاجعه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.